2015. július 23., csütörtök

04.fejezet: A buli


Sziasztok!

Szombatra terveztem hozni ezt a részt, de mivel a holnapi napom és a szombati is eléggé zsúfolt
meg az egész hétvégém, ezért úgy döntöttem, ma hozom!
Remélem szeretettel fogadjátok és olvassátok. :)

Alexandra G. Summer






Lambert kilencre jött értem és indultunk a Muffathalle-be. Kezdtem feloldódni, ahogy beléptünk.  Imádtam, hogy elhozott ide, végre éreztem azt, hogy tini vagyok és szükségem van egy kis kikapcsolódásra, bár egy mozi is megtette volna. Tíz perce lehettünk bent, amikor Lambert elráncigált a pult felé. Rendelt két vodkát, majd egészségünkre, minden tétovázás nélkül lehúztuk. Ez ment még körülbelül 2-3 alkalommal, mikor már kellőképpen feloldódtam és táncolni indultam. Lambert jött utánam, majd a parkett közepén álltunk meg. Átadtam magam a zenének és mozogtam a ritmusra. Egyszer csak két kéz fonódik a derekamra. Hátra néztem és a kéz tulajdonosa számomra egy ismeretlen srác volt.

-Hm, szia cica. Van gazdád?-vigyorgott rám.

Mivel nem tudok beszélni, így elég nehéz volt válaszolni és mivel a némaságom nem mondott számára semmit egy eldugott rész felé kezdett el ráncigálni. Ellenkezni nem igazán tudtam, hiszen erősebb volt nálam. A falnak nyomott és vette volna le rólam a felsőmet, mikor hirtelen összeesett előttem. Ijedten néztem körbe. Ekkor vettem észre magam előtt egy alakot, aki nem más volt, mint az én kedves barátom. Hálásan a nyakába ugrottam köszönetképp. Lambert csak megfogta a kezem és kivitt a helyről.

-Sajnálom.-kezdett el szabadkozni, amit nem értettem.
-Mégis miért? Mit sajnálsz?-gépeltem.
-Ezt az egészet. Ha én nem hajtalak, hogy már pedig te jössz és kikapcsolódsz velem, akkor nincs ez.-fogta meg homlokát.

Előre begépeltem a szövegem, beállítottam rajta az időzítőt, arcát két kezem közé fogtam és a gépem egy perc múlva mondta, amit gondoltam.

-Lambert, ne merd azt mondani, hogy sajnálod! Nem te tehetsz erről a helyzetről, így alakult és kész. Jól éreztem magam? Igen. És ezt az estét nem fogom győzni megköszönni neked.

Megilletődött, ugyanis nem ezt a választ várta. Csak a szemébe kellett néznem és tudtam, ő egy hatalmas nagy lebaszást várt azért, amit magára vett. De örülök neki, hisz így legalább tudom, hogy mi az amit az évek alatt vesztettem. Az utóbbi egy évemre visszagondolva egy olyan lány képe villan fel előttem, aki a szobájából ki nem mozdult annyira maga alatt volt, mert nem élhet rendes életet. Egy olyan lány, aki teljesen meggyötört, hisz még az apját sem ismeri, nem tudja ez az úgynevezett „átok” dolog mennyire lehet valós alapokon. Egy olyan lány, aki évek óta hallgatja, ahogyan szeretett nagyanyja és az édesanyja állandóan marják egymást a háta mögött. Most döbbentem rá, hogy ez a lány már nem én vagyok. Én voltam, de nem leszek! Az évek alatt annyi mindent tűrtem, hogy fel sem tűnt az a tény, miszerint teljesen magamba fordultam. De itt van Lambert és Dian , akik végre magamhoz térítettek. Ez az egész bulis dolog is tetszik. Ahogy átgondoltam, átértékeltem a dolgokat arra jutottam, hogy most vissza kell mennünk. Ha nem is oda ahonnan kijöttünk, de egy másik helyre feltétlen.

-Min töröd a kis buksid Hercegnőm?-zökkentett ki álomvilágomból.
-Mi lenne, ha visszamennénk? Jól éreztem magam.
-Lana, Lana. Ennyire ne szeresd meg a veszélyeket!-kacagott.- Mit szólnál ahhoz, ha inkább egy nyugisabb helyre ülnénk be?
-Legyen.-pötyögtem egyetértően.

Döntésképtelenek voltunk. Éhesek nem voltunk, ezért a gyorsétkezdék kilőve. Kocsmába nem akartunk menni. Túl sok a hatalmas, kigyúrt állat. Utolsó lehetőségként Diant hívtuk fel, így hajlani kettő órakor, aki nem az örömmel teli hangján köszöntött minket, hanem inkább az a tipikus „remélem nyomós okod van arra, hogy felkeltettél különben meghalsz” forma. Körülbelül öt percbe telt míg elmagyaráztuk neki, hogy mi is a helyzet, mire közölte, menjünk a közeli Starbucks-ba, hamarosan jön ő is.  Lassan a mi kis kényelmes tempónkba felsétáltunk a kávézóhoz. Mikor beértünk megnéztük miből lehet választani és mondtam vagyis pontosabban gépeltem a rendelésünk.

-Guten Tag. Bitten eine Raspberry Blended Juice und ein Caffé Mocha.*

A rendelés leadása után elmentünk helyet foglalni. Tíz perc múlva meg is hozták a rendelésünk. Finoman kortyolgattunk belőle és vártuk Dian érkezését, de hiába. Már egy órája ülünk itt és nem jön. Lambert magára vállalta azt a feladatot, hogy felhívja. Persze a telefonra először Headset-et csatlakoztatott, így én is hallottam.

-Dian, te mégis hol a francba vagy már?-szinte ordított a telefonba.
-Ööm, mennyi az idő?-kérdezte kómásan.
- 3 óra 15 perc. Hazug némber.-bökte neki oda, mire egyre jobban felkapta a vizet a vonal túlsó végén, mi pedig nem tudtuk hova feküdjünk a röhögéstől.

Mivel közben megszakította a vonalat  -amiből mi semmit nem észleltünk- tovább folytattuk a röhögést. Jókedvünket Dian hirtelen érkezése szakította meg. Ránéztünk és megint röhögésben törtünk ki.

-Elmondanátok, hogy mégis mi a jó francon röhögtök?-förmedt ránk.
-Nézz tükörbe dárga.-ütöttem be, már amilyen könnyen sikerült.

Megfogta a táskám, kivette a tükrömet és egy hatalmas sikoly keretében rohant ki a kávézóból.   Alig jött le kedves barátnőm szinte azzal a lendülettel távozott és nem láttuk aznap este. Belegondoltam, hogy mit kapunk még ezért holnap, de nem érdekelt. Jól éreztem magam Lambert társaságában. Még egy jó órát sétálunk, majd negyed öt körül haza érkeztem. Csendben osontam a házba, majd onnan fel a szobámba. Nem szerettem volna felkelteni senkit sem. Mikor sikerrel felértem, átöltöztem és álomra hajtottam a fejem.


Fordítás: * Kérünk egy Raspberry Blended Juice-t és egy Mocha kávét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése